Vitamine F3

Food – Fitness – Fun

Over Hulksap & Green Monsters

10 reacties

Ik sta er al langer om bekend om rare, groene drankjes te drinken – tot groot afgrijzen van mijn vriend die het er maar vieshulksap vindt uitzien. Zeker zo ’s morgens, op een nuchtere maag πŸ˜‰

Jaren geleden al ontdekte ik de Green Smoothies, onder meer door Angela en haar Green Monster Movement. Een smoothie als een ander, ware het niet dat je er spinazie in doet. Een handvol verse spinazie kan prima, maar gebruik je daarentegen losgevroren diepvriesspinazie (zonder room ;-)) krijg je een lekker fris milkshake effect. Dat je het heus, echt waar, hand-op-m’n-hart niet proeft, moet je zelf maar eens proberen πŸ™‚ Wie durft?

Tijdens het lezen van De Voedselzandloper (review hier) werd ik ook weer op de weldaden van sapjes gewezen. Ik had al een boek met ideetjes voor verschillende sapjes, maar bij gebrek aan een sapcentrifuge had ik er nog nooit één gemaakt. Thuisgekomen van onze vakantie kocht ik dus meteen zo’n toestel voor mijn (30ste!) verjaardag en ging ik aan de slag. Daardoor verscheen bijvoorbeeld de foto die je hiernaast ziet op Instagram, waarop iemand terecht vroeg of ik misschien de verschrikkelijke Hulk in mijn blender had gestopt. πŸ˜‰

De werkelijkheid is iets minder spannend, maar levert je wel een lekker fris sapje op; boordevol vitamines, mineralen en andere nuttige stofjes waar je lijf blij van wordt. Toch blijf ik het voortaan Hulksap noemen – je wordt er namelijk wel zo sterk van als de hulk πŸ˜‰

In the mix:

image

Alles in de HulkMachine en dan in je hippe reusable koffie smoothie beker:

image

ENJOY!!!

https://i2.wp.com/static.skynetblogs.be/media/11108/dyn003_original_400_400_pjpeg_2632966_7eb6adc97e019bd9de350bcca098a0e8.jpg

Ik beloof je dat je er niet zo gaat uitzien πŸ˜‰

(Bron foto Hulk: http://whitescreen.skynetblogs.be/archive/2008/10/15/de-hulk-in-the-avengers.html)

Auteur: Jess

Happy & healthy foodie :-)

10 thoughts on “Over Hulksap & Green Monsters

  1. Ik durf het aan πŸ™‚ Tijdens mijn detox-maand dronk ik ’s morgens ook van die sapjes! Tot hilariteit van mijn collega’s πŸ™‚ Ik zal mijn receptjes eens doorgeven of posten op mijn blog! dus ge hebt hierin wel ne bondgenoot. :-p

  2. Heee,
    waar kan je die hippe starbucks beker kopen?
    ik zit namelijk nog op de middelbare school, dus mijn voedsel moet er nog een beetje ‘cool’ uit zien.
    met zon beker kan ik er alle groente in doen en nog steeds niet ‘die gezondheidsfreak’ genoemd worden.

    • Hoi Maya,
      ik heb hem gewoon bij een Starbucks vestiging gekocht πŸ™‚
      (mensen die jou “die gezondheidsfreak” noemen zijn eigenlijk jaloers hoor ;-))
      veel plezier!

  3. dankjewel
    & dankjewel πŸ™‚

  4. Net een Sap met appelsien, kiwi, passievrucht EN verse spinazie gemaakt. Ziet er super uit en smaakt heerlijk. De spinazie proef je inderdaad niet!

  5. Pingback: Review: de pomelo « Vitamine F3

  6. Pingback: Search me Saturday - Vitamine F3

  7. Hoi,
    Ik ben Cheraya Hoogstra.

    Ik ben al heel lang bezig met het Ziekenhuisdieet.

    Ik vind het redelijk goed vol te houden.
    Toch wel leuk om te zien dat er veel dieten bestaan maar dat ze
    toch veel overeenkomsten hebben.

    Bedankt voor dit nuttige artikel

Reageren? Spill the beans :-)

