Vitamine F3

Food – Fitness – Fun

Make me up, before you go go. Win een make-over!

10 reacties

Opgelet mannelijke lezers : dit wordt een “wijvenpost” (maar wil je jouw “wijf” eens een plezier doen, lees dan toch maar verder!)

Ik was op zoek naar een visagiste die me volgend jaar op ohmygod-de-mooiste-dag-van-mijn-leven zou kunnen opmaken. Gegarandeerd dat je namelijk die dag van de spanning vol puistjes en rode vlekken staat. Om over een blinkend voorhoofd nog maar te zwijgen. Via via kwam ik terecht bij Jessica van GlitGlam.

 

 

Ter ere van haar nieuwe “Beauty bar”, stelde ze voor dat ik eens mocht langskomen voor een gewone dagmake-up. Zo kon ik zien of haar stijl mij überhaupt aanstond, het zal je maar gebeuren dat je er op je trouwdag uitziet als een travestiet. Er is iets te zeggen voor themafeesten, maar het onze wordt iets minder extravagant.

 

 

Vorig weekend trok ik dus naar Aarschot en maakte ik kennis met mijn naamgenootje. In haar gezellige make-up studio, maakte ze me in no time op. Deskundig werd ik voorzien van een fond de teint (die er niet uit zag als bruin plamuursel), opgemaakte ogen en glamoureuze lip gloss. Ze gaf me ook tips waar ik voortaan zelf rekening mee kon houden. As ik mij shmink, doe ik eigenlijk altijd zomaar wat (maar zie ik er hopelijk niet uit als die travestiet).

 

IMG_3861

 

Iets later werd mijn nieuwe gezicht goedgekeurd door Mr. F3 en hopla! Weeral een todo op het lijstje die we (ik) konden afvinken!

 

IMG_3849

 

 

Ben je zelf eens toe aan een volledige make-over, heb ik goed nieuws voor je! Ik mag er namelijk eentje weggeven op deze blog!

Wat houdt de make-over precies in?

  • make-up (+ advies)
  • hairstyling (opsteken of brushing)
  • setje gelpolish (hierbij krijgen je nagels een mooie look zoals bij gelnagels, maar het beschadigt je eigen nagels niet)

 

Heb je dus binnenkort een speciale gelegenheid of wil je jezelf gewoon eens in de watten leggen, doe dan zeker mee aan deze give-away!

Heren, hier is jullie kans om te scoren en de prijs in de wacht te slepen voor jullie “wijveke”

Hoe kan je meedoen?

  • Reageer op dit bericht met de reden waarom jij deze make-over wil winnen
  • Word lid van de Facebook groep van Vitamine F3 (wat je natuurlijk al lang bent) en van GlitGlam
  • Deel het blogbericht op Facebook met de tekst “Ik wil een make-over winnen”

image

 

Meedoen kan tot en met 14 december, op 15 december wordt de winnaar bekend gemaakt!

 

De winnaar wordt willekeurig gekozen. Slijmen helpt dus niet, maar is altijd wel leuk

Auteur: Jess

Happy & healthy foodie :-)

10 thoughts on “Make me up, before you go go. Win een make-over!

  1. Ik wil dit winnen want ik trouw in mei dus kan het wel goed gebruiken! 🙂

  2. ik wil dit winnen want
    1. als ik me zelf schmink zie ik er inderdaad uit als een travestiet
    2. toen ik me eens heb laten schminken om het dan maar te leren zag ik er alsnog uit als een travestiet
    3. ik heb megawallen van gebroken nachten door een lief klein boeleke
    Dat lijkt me wel te volstaan om te winnen he 🙂
    Uw ogen zijn in ieder geval al zeer goed gelukt!! (ja, k moest toch een beetje slijmen he, wie weet helpt het want ik wil KEEEIIII graag winnen.

  3. Ik wil dit winnen want : ik wil dit ook wel eens meemaken:)

  4. Aarschot is voor mij net ietske te ver voor een make-over. Suc6 aan alle andere dames. 🙂

  5. Ik wil heel graag meedoen, omdat ik een super slecht zelfbeeld heb en ik hoop
    dat als ik mezelf een keer heel mooi opgemaakt zie dat mijn zelfbeeld wat zal verbeteren, zeker
    ook heel belangrijk omdat ik in februari afstudeer en dan het baan zoek proces gaat beginnen, waarbij zelfvertrouwen heel belangrijk is.

  6. Lijkt me heel tof om mee te maken!
    Schminken doe ik heel weinig en kan ik ook niet goed, alle hulp en tips zijn dus zeker welkom!

  7. Ik wil ook wel in de watten gelegd worden ! 😉

  8. Oohn , ik wil dit winnen 😦
    na al die tegenslagen in 2012 , verdien ik , al zeg ik het zelf een leuke & goeie start in 2013
    & ik heb altijd plekken als ik mij shmink , hoe ambetant is dat wel niet !
    ookal doe’k een dagcréme aan , da helpt totaaal niet !

Reageren? Spill the beans :-)

